Finns inte så mycket att skriva

Tycker inte det händer så himla mycket nu. Allt rullar på, jag jobbar, äter, sover och tränar mellan det. Hittar på saker med kompisar på helgerna och sen så är det måndag igen..
Atlas mår fortfarande helt okej och har fått träffa våra vänners 8 månaders hane idag och de har busat på gräsmattan. Douglas som han heter är jämte/boxer och är verkligen ett energiknippe. De funkade jättebra ihop och brottades mest och däremellan hoppade och naffsade Dougas efter Atlas. Atlas är ju lite större så han parerade och stod med huvudet högt för att slippa hans vassa tänder. Sen gick vi en promenad tillsammans och det har varit en helt fantastisk dag med mycket sol.
Avslutade det hela med glass i trädgården, jätte mysigt!
Min kompis Emma som numer bor i Lund är "hemma" på besök och vi ska ta oss ut på en milsrunda i morgon. Emma precis som jag-älskar att springa och nu tänkte vi kolla om vi orkar en mil och hur lång tid det tar :)
Tar man det bara hyffsat lugnt så går det nog bra, man får nog inte springa för fort i början för då kan det bli tungt...
Har inga planer för veckan som kommer utan det blir bara jobb, sen till helgen skulle det ju vara skönt att ta det lite lugnt, har blivit en del festande på sistone :)

Kommentarer :

#1: Lillan & Zelda

Gôtt att Atlas verkar pigg och mår bra.

Åh, vad hurtig du är med springandet=) Det är typ 20 år sen jag slutade spela fotboll och därmed tog åxå löpandet slut:) Kanske en aktivitet att ta upp igen nu när jag klarade jogga runt Vårruset=)

Lycka till med milen, det fixar ni=)

skriven
#2: Annica

Skönt att Atlas mår bra! Jaha hur gick det att springa milen då? Fy sjutton inget för mej=))



Ha en bra vecka då// Kram

skriven
#3: Lina

Sådär känner jag med, man äter, sover, jobbar och inte så mkt mer, jag går inte ens ut längre.. Känns som det inte händer nåt och dagarna bara rinner iväg. Jag kommer tyvärr inte hem till dopet även om jag jättegärna skulle vilja! Jag kommer kanske hem veckan efter när jag är ledig, då får vi ses isåfall. Hälsa Emma o lycka till med milen :)

skriven
#4: Carina T

Blir glad av att läsa att Atlas mår bra. Hoppas det fortsätter så.

En undran, är du riktigt frisk som tycker om att springa och ska ge dig på 1 mil???????



Kramisar!

skriven

Kommentera inlägget här :