Semester

På onsdag morron åker jag och Micke till Skåne för att hälsa på en god vän till mej och hennes sambo. Vi har planerat den här resan jätte länge och ett tag var resan riktigt hotad av Atlas krämpor. Peppar peppar så är han nu bra i magen och haltar inget heller, så det ser ut som om vi kommer i väg. Tänker inte åka så långt bort om Atlas inte är kry. Min mamma ska ha honom tills på måndag när vi kommer hem och hon har fått strikta instruktioner om hur det ska gå till med promenader osv. Vill inte riskera nåt innan jag pratat med Ann Essner om hur jag ska motionera honom och så. Atlas hade gärna fått följt med till Skåne om det inte varit för att vi har våra funderingar på att åka till tyskland och handla öl, då måste man ju ha nån stans att lasta in allt också ;)
I går badade vi Atlas och han blev SÅ fin, han är vit, mjuk och flyffig =) Det blev också en rejäl genomgång av hans päls och kloklippning, även håret på öronen har blivit klippt.



Trevlig helg!!

Kommentarer :

#1: Malin

Åh så fiin du blev Atlas efter badet!! Hoppas ni får det bra i Skåne :)/Malin

skriven
#2: Lina o astor

Va fin han är!! Ha det så jättekul i Skåne, du får hälsa ;)

skriven
#3: Lillan & Zelda

Sicken snygging=) Det är sååå härligt med nybadade hundar.

Ha en riktigt trevlig resa till Skåne och passa er för alla fartidioter=)

skriven
#4: Carina T

Vilken goding du har satt in ;)

Ha en härlig tripp till skåne, antar att Atlas kommer bli rejällt ompysslad med all rätt ;)

Jag tror och hoppas att Ann kan hjälpa dig att se framåt, själv har jag bara positivt att säga om henne.



Kramisar!

skriven
#5: Marie o Urkho

Hoppad ni haft/har en trevlig resa ner till härliga skåne. Vill skicka all lycka till denna goa hund Atlas. Han blev verkligen go när han hade badat och blivit frisserad.

Urkho ska få samma behandling snart. Nu när våren är här så vill man att även han ska känna den.



Ha det gott!

Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :