sommar!!

Äntligen har vi fått lite sol och värme, känns skönt! Jag ska dock jobba 3, 5 veckor till innan jag får semester, men jag glädjs med alla som är lediga nu och det är ju så mysigt på mornarna att gå promenaden i solsken.
I morron är jag iaf ledig och då ska jag börja dagen med att fixa mina ögonbryn (brukar göra det en gång i månaden, klarar bara inte av att plocka dem själv) sen ska Atlas bli snaggad, hoppas det blir bra. Sen när jag kommer hem från stan ska Atlas lämnas hos mormor och jag ska hämta Johannas hane (Kaktus) som ska bo hos mej och Micke tors-sönd när de är borta. Ska bli jätte spännande att ha en annan hund i huset än man är van vid. Det blir ju ingen skillnad med promenader och sånt, men det blir någ lite konstigt att ha en hoffe här ist för landseer :)
I morse flög jag upp och fick en smärre chock när jag såg att klockan var 7!!! Jag hade ställt den på 6.15 och hinner absolut inte om jag sover till 7. Fort som fan sprang jag ner och klädde på mej och gjorde mej klar för promenad med atlas (som inte rörde en min, utan toksov) av nån anledning kikade jag på klockan igen och insåg att den var 5... suck vad trött jag blev, det var bara att gå och lägga sig och sova en timme till :) Inte konstigt att Atlas inte ville ut och gå, det var väl i tidigaste laget tyckte han. Hihi
Jag är inte typen som försover mej, har nästan aldrig hänt...inte denna gången heller

Nä, nu ska jag dra till jobbet! Ha en bra dag alles!

Kommentarer :

#1: Lillan & Zelda

Förlåt, om jag skrattade men det var sååå himla kul att du flög upp så och så var det en timme för tidigt!=) Stackars Atlas trodde väl du blivit tokig=)

Tur ändå att du inte försovit dig för hualigen så stressande!

Kram!

skriven
#2: Carina T

Ha ha ha.... Ja tänk hur man kan få för sig, Atlas måste nog funderat =)



Kramisar!

skriven
#3: Annica

Vill se bilder på en snaggad Atlas=)

skriven
#4: Ida

Så fin blogg du har :)

skriven
#5: Ida

Sv:

Tack så mycket . Hur är allt bra med dig idag ? =)

skriven
#6: Ida

Sv:

Jaha okej, men det är bra att du mår bra nu iallafall.

Ja precis, det är alltid snyggt med högklackat =) Jag älskar dom skorna! så grymt snygga =)



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :