Kaktus

Jag har inte skrivit här på ett tag och anledningen är att det hände nåt fruktansvärt i torsdags. Jag har mått dåligt och varit väldigt ledsen men det är nog ingenting mot för vad Johanna och Andreas har varit.
Jag har skrivit om händelsen och kommer nu lägga ut delar av den..

"Idag hände det som inte får hända, det sista jag trodde skulle hända och det värsta som kan hända. Kaktus har blivit påkörd när han jagade min katt över vägen.
Det är knappt jag fattar att det är sant och det finns inga ord för vad jag känner, jag lider så oerhört med Johanna och Andreas. Jag vet hur ofantligt mycket de älskade honom, vi älskade honom och kommer sakna honom för alltid. Det värsta som kunnat hända har hänt och jag fattar ingenting, varje gång jag sluter ögonen ser jag det framför mej-den värsta syn man kan tänka sig.
Jag har känt Kaktus i hela hans liv, han och Atlas växte upp tillsammmans, han fattas verkligen oss och jag kan inte tänka mej livet där han inte finns.
Han var 5 år, full av liv och glädje, i sina bästa år och med en familj som älskade honom högt. Jag är glad och tacksam för att jag fått känna honom och jag ska hedra hans minne.
Jag kommer få leva med denna tragiska händels hela mitt liv och jag kommer aldrig glömma det jag kände när jag såg bilen komma. Det finns så många frågor men inga svar, det finns oerhört många varför men det hjälper inte, ingenting hjälper, det är för sent och aldelens i onödan.
Tänt så plötsligt livet kan förändras, på en sekund raseras allt.
Jag är så ledsen Johanna och jag vet inte vad jag kan säga eller göra. Kan inte fatta att vi skulle behöva vara med om detta. Jag vet att du är stark och du kommer hehöva det nu, jag finns alltid här om du vill."



Salsa med sin storebror Kaktus

Kommentarer :

#1: Lillan & Zelda

Nämen åh sååå hemskt!! Tårarna rann när jag läste, vilken tragedi!!!!

Det finns inga ord...

KRAAAAAM

skriven
#2: Annica

MEN gud nåt såååå fruktansvärt!!!! Så himla orättvist........tårarna rinner och jag blev spyfärdig=(

Säger som Marita skrev man finner inga ord...

Stor kram till Johanna med familj och till er

KRAAAAM!

skriven
#3: Carina T

Men fy vad fruktansvärt hemskt! Stackars er alla, livet är inte rättvist alla gånger.

Många kramar till er och Johanna m. fam.



Kramisar!

skriven
#4: Lina & Astor

Jag har tänkt en massa på det som hänt och det är så sorgligt. Jag är så ledsen och jag förstår att det måste kännas väldigt jobbigt... för er alla. Tyvärr vet man ju aldrig vad livet ska ta för vändningar, det är som du skriver på en sekund kan allt förändras. Va rädda om varandra och sköt om dig Therese! Fina Kaktus vila i frid.



Massa kramar från mig

skriven

Kommentera inlägget här :