Efter regn kommer solsken...och sen regn igen..

..så har det hållt på hela dagen. Kanon varmt och sol och sen världens ösregn med åska. Vi har iaf fått en hel del gjort på altanen, jag har hjälpt Micke att kolla att allt är i våg, lod och rätt höjd. Det blir jättebra så här långt och precis som vi tänkt oss.
I morron åker jag och syster till Hudik för att hälsa på mormor och morfar och jag har goda förhoppningar att altandäcket är färdigt när jag kommer hem på måndag =)

Idag blev det minipizzor i tre olika sorter  till lunch, det är ju så gott med hemmagjord pizza och man blir mycket fortare mätt eftersom man lassar på mycket mer pålägg än man får om man äter ute.



1. Tonfisk, lök, champinjoner och ost
2. Majs, champinjoner, lök, tomat och ost
3. Pesto, soltorkad tomat, champinjoner och feta ost



Atlas, Micke och min pappa



Micke fixar dit bjälkarna


Nu ska jag och Micke mysa i soffan med film och glass!

Kommentarer :

#1: Annica

Kommer bli kanon med eran altan...ser att Atlas är med så det blir ordentligt gjort=) pizzorna såg jättegoda ut=)

Tack för att ni tänker på oss..det är så jobbigt just nu...men hoppet är det sista som överger mej!!!

KRAM!

skriven
#2: Carina T

Men vilka pizzor att se goda ut!

Roligt med bilder från altan bygget.

Kramisar!

skriven

Kommentera inlägget här :