I morron är jag ledig

och jag bara måste åka och shoppa lite...fast jag egentligen inte har nå pengar. Fattar inte varför det finns så himla massa fina grejer just nu för?!
Har annars kollat lite grann på VM, är ju så jäkla kul! Jag hade ju en liten dröm en gång i tiden om att bli sprinter men det sket sig, klara man inte att tävla så är det liksom kört :(
100m hade varit min gren :)
Micke håller på att renovera en växellåda åt en kompis och är i garaget hela kvällar. Jag känner mej lite små ensam men har i alla fall masat mej i väg på en powerwalk, skönt att klockan snart är 21, så kanske det inte dröjer allt för länge till innan min prins kommer hem :) Tänk att vi ska gifta oss om 1 1/2 månad, känns skumt men underbart. Jag är inte ett dugg nervös än men emellanåt kommer paniken över mej då jag inser att september förmodligen kommer att rusa i väg och att jag har en hel del kvar att fixa med....

Finns det ingen som kan köpa mej en häst? Jag har blivit så himla sugen på häst, men inser att jag inte riktigt har varken tid eller pengar :(  Här bakom i skogen finns det världens mest perfekta ridvägar, stigar och småvägar i oändligheten kors och tvärs. Man behöver inte rida nå landsväg om man inte vill utan bara skrutta runt i skogen, MYYYS!

Nu är det dags för soffan i väntan på sällskap så småningom (gud vad sällskapssjuk jag är....förmodligen bara för att jag är så jävla själv och inte har nåt val ;) Annars kan det ju vara väldigt skönt att vara själv ibland.

Kommentarer :

#1: Carina T

Oj vad du är likt mig när det gäller shopping, tänk att de ska vara så himla skoj och som sagt när man inte har pengarna så bara dreglar prylarna över en =)



Kramisar!

skriven
#2: Annica

haha ja så typiskt att bli shopping sugen när pengarna är slut=))

Men du får väl fönster shoppa;)

Sen undrar jag om Atlas ska vara brudnäbb=)))

Ha det bra// Kram

skriven
#3: Lina & Astor

Ja nu är det inte långt kvar... roligt! Snart är du fru Wester eller hur blev det med namnet?

finns det ingen häst i närheten som du kan sköta/rida ibland.. det hade ju vart bra så slipper du köpa en.

kram

skriven

Kommentera inlägget här :