Helgen

Denna helg inleddes med mys hemma i soffan med godis, nötter, melon, bubbel och film. Jag och Micke håller på och testar olika bubbel till bröllopet därav bubbel en vanlig fredag kväll, just nu leder Jacobs creek.

 

Snart kommer mitt ena jobb (Elgiganten) att börja ha öppet till 20 ist för 19, detta betyder att jag tidigast kommer vara hemma 21 på kvällarna när jag varit där och jobbat....vilket i sin tur betyder: INGET LIV!
Usch vad trött jag är på att komma hem sent på kvällarna och inte hinna mer än att duscha och lägga sig eftersom man alltid ska upp 6 dagen efter :(
Hinner inte precis göra nåt på förmiddagarna heller eftersom jag börjar 9.30 och har 30 min restid....morr!

Tycker ni att jag klagar? Jo, det gör jag väl, borde vara glad att jag har jobb, men det ÄR jobbigt ibland och då måste man få gnälla av sig lite ;)

Igår var vi till Mickes syster med familj och firade Ludvig som fyllde 4 år. Tänk vilken energi ungar har, man blir helt trött i huvudet. Idag skulle hans kompisar komma och leka och äta tårta, kanske tur att man inte skulle dit idag ;)

Idag blir en mycket lugn dag med lite pyssel hemma, städ och tvätt bla. Ska även vara ute en del eftersom vädret är bra.

Hoppas ni andra haft en härlig helg!

Kommentarer :

#1: Annica

Men oj vad det såg gott ut=))

Men fy vilka jobbdagar du har då=( jobbar du alla dagar så?

Ha en bra dag// Kram

skriven
#2: Lillan & Zelda

Så härligt med bubbeltestningar=) att förgylla vardagen mår man inte dåligt av;)

Självklart ska du klaga! Ibland känns det bara skit och varför stänga in det? Vräka ur sig och sen gå vidare är MYCKET bättre!=)

Det var då inga roliga arbetstider så gnället är befogat!

Kramis!

skriven
#3: Carina T

Så roligt att få följa era bröllops förberedelser.

Men vilka jobbiga arbetstider du får.



Kramisar!

skriven

Kommentera inlägget här :