Höst

Nu är hösten här men jag känner ingen riktig ångest än :) Tycker att det är ganska skönt än så länge att det lugnar ner sig lite efter sommaren, då allt ska hinnas med :) Det har blivit ganska kallt men det får vara precis hur det vill bara det inte regnar. Atlas fick ta ett dopp i älven i helgen och då passade vi på att shamponera honom också eftersom vi är anmälda till utställningen i Sundsvall i okt. Vi tränade ingenting utan bara lekte och kastade pinnar. Atlas var lite avvaktande först men sen på slutet sprang han och busade som sjutton. Han verkar inte tycka det här med vatten är lika roligt längre, så jag tror att jag måste åka ner till vattnet då och då och bara leka och ha kul utan krav ibland också. Han blev iaf väldigt vit och fin, men nu gäller det att hålla honom så tills nästa helg :) Vi var också på en höstmarknad i Gysinge på söndagen och Atlas skötte sig fint. Var en del andra hundar där och en massa små bjebbar som alltid skäller ut Atlas och mej, men Atlas bryr sig föga i dom små livet ;) Har även kommit ytterligare en liten bit längre med köket i form av tapeter, det blev ett helt annat rum med väldigt mycket färg!!! Nu har vi även fått hem vårt kakel och jag hoppas vi kan dra igång med sättningen inom kort. //Therese

Kommentarer :

#1: Christel, Herman&Melwin

Tycker också att det är ganska så skönt nu när hösten är här, det blir inte lika många "måsten". Jag kom också på mig själv förra sommaren att jag bara åkte ner till sjön och TRÄNADE varje gång och det är ju inte bra. Precis som du skriver måste man åka ner och bara ha roligt med hunden.

Så det är utställning på gång, då håller vi alla tummar och tassar. Hoppas det kommer lite bilder på köket när det är färdigt, jag är nyfiken.

Trevlig helg.

Kram Christel.

skriven
#2: Lillan & Zelda

Nyfiken! Kan man få se lite "efterbilder" på köket när det är klart? Vi håller åxå på med köket=)

Lycka till på utställningen!

Kramisar.

skriven
#3: Lina & Astor

Hejsan



När är utställningen? Hoppas ni får cert :)

skriven

Kommentera inlägget här :