Bakslag

Ja, då har man tävlat igen då. Tävlingen var i Norberg och gick inge vidare denna gång med 89,5 poäng och en 4:e placering. För första gången struntade Atlas i att hämta båten??? Fattar inte varför. Han var ganska snabb i väg när kommandot kom, men stannade sen av och bara tittade på mej ungefär som han aldrig sett en båt förut. Bröt simma med förare efter att Atlas började klättra på mej vid bogseringen, så vi nollade två moment :( För fösta gången var det flytväst på sökapporteringen och det gick iaf över förväntan. Han tuggade lite och tog om, men han släppte den inte förns han satt bredvid mej. Det blir lite bökigt att kunna träna med båt nu eftersom jag varken har båt eller nånstans att lägga i den... Vi får väl se hur man kan lösa det. Om 4 veckor är det tävlingar igen och då hoppas jag att vi är bättre förberedda eftersom jag snart har semester så blir det förhoppningsvis mer tid till träning. /Therese

Kommentarer :

#1: Maaria,Nova å Zafira

Jaa nu har jag svarat som jag blev utmanad från dej.. :) Ha en trevlig helg...

När tänker nu tävla VP nästa gång??

Kram från oss tjejer

skriven
#2: Maria,Nova å Zafira

Hihi, ja du menar väl 1-2 augusti inte juli fniss

Jaa jag har ej bestämt om ska va med landseerträff eller Norberg...Ja Nova fick fukteksem (tror jag) :( Det gör ont för henne i svansen.. Hoppas att blir bara en gång inte kommer varje gång när hon badar...Får börja torka henne extra noga..

Jaa jag tänkte oxå får börja träna figuant å båt i lång avstånd.. flytväst att hon ska släppa inte leka med den, hon är inte van att träna med den därför tror det är leksak.. / M,N å Z

skriven

Kommentera inlägget här :