Atlas hälta

Jag fick en tid hos vet. för röntgen men som det alltid blir när jag ska till vet. så blev Atlas helt plötsligt mycket bättre...?! Inte mej emot för det var helt underbart att se honom med favvoleksaken i munnen skit glad på torsdag morgon när jag och Micke kom ner från övervåningen =) Han har ju alltid sin lilla "morgon show" men den här var nåt extra, ungefär som att han hade en del att ta igen ;) Gick även ner för trappen som vanligt utan problem. Jag ringde och rådfrågade med vet. och vi kom överens om att avvakta, eftersom det är dum att utsätta honom för röntgen när han nu verkade vara helt som vanligt. Dock tyckte hon absolut att jag skulle komma in med honom om det kom tillbaka. Hoppas nu bara att det var en sträckning och inte är nåt som kommer tillbaka, men det känns skönt att det gick över så fort.
Tar det iaf lite lugnt på promenaderna nu i början innan jag vet att han är helt okej.

Hoppas ni alla får en trevlig och skön helg trots vädret...!

//Therese

Kommentera inlägget här :